torsdag 29. september 2011

Trappeplatå

Sjenken fra Dette innlegget er ferdig, og den ble selvølgelig malt i fargen refleksjon! Er veldig førnøyd, og synes den ble lekker...
Vi har lenge jobbet med trappen og trappeplatået, og nå er det så og si ferdig. (uten lister) Bildene er fra det skinnende, nymalte, nydekorerte platået mitt... *I Love*

 


 



Kassen er en gammel våpenkasse fra "fjøset med det rare i", Bildet er kjøpt hos en lokal forhandler av antikk og gjennbruk, og den fine sinkbaljen rommer høstens favorittskjerf! 

Er koselig i gangen nå, at jeg nesten vurderer å ta med meg go'stolen ut dit :)
(Før og etterbilder av trappen kommer snart)

Her knitrer det i peisen, vinden uler rundt husveggene, og stearinlysene lager deilig stemning... Nå skal jeg lage meg en kopp te, tine en bolle, og kose meg med strikketøyet!
*Ha en finfin høstkveld*

3 kommentarer:

  1. Hei, og takk for koselige kommentarer i bloggen min :-D
    Ang. gulvet så satser vi på at det ikke blir så mye søl og at det holder seg! Ei venninne av meg har det på kjøkkenet og det har gått bra ihvertfall ;-)

    Klem Karianne

    SvarSlett
  2. Skikkelig fint i gangen/trappa(?)!
    :)

    SvarSlett
  3. takk for kommentar hos meg:)
    så utrolig koselige bilder.
    ser godt at du har et øye for detaljer..
    er ikke så flink til å sette sammen som du gjør her jeg..

    klem!

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad for en hilsen! Takk for besøk :)