torsdag 24. november 2011

Julevask

Ja, det skal jo vaskes, og selv om jeg stort sett gjør det ganske ofte, er det liksom to ganger i året (vårvasken og julevasken), hvor man tar i litt ekstra!
Vaske vegger, lister, vinduer, karmer, duker (som alltid hoper seg opp bakom tøykurven), putetrekk og sofatrekk!
Og så er det SÅ godt å sette seg ned etterpå, og være fornøyd...



... Og kose seg med en kopp te, en bunke mad gamle juleblader, strikketøy og tanker om helgens adventspynting :)

Ellers så venter vi på stormen her i nord... Og det blir SÅ koselig!!!
Jeg elsker vær med masse energi, og sover som en stein når det river i veggene og sengen rister.
Så planene for kvelden: Strømbrudd, lyslykter, fyr i peisen, godt selskap, god vin og brettspill! Kan ikke bli bedre da :)

3 kommentarer:

  1. Det beste med julevasken er når ein er ferdig og kan sette seg ned å nyte det :o)
    God fredag til deg!

    SvarSlett
  2. SÅ flink du er, Karen!! Blir nok ikke like rent her, dessverre...
    Ellers skønner jeg akkurat hva du mener med vær...elsker det jeg og (ikke når det ødelegger, blir flom osv altså)
    Klem♥

    SvarSlett
  3. SÅ flink du er, Karen!! Blir nok ikke like rent her, dessverre...
    Ellers skønner jeg akkurat hva du mener med vær...elsker det jeg og (ikke når det ødelegger, blir flom osv altså)
    Klem♥

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad for en hilsen! Takk for besøk :)