søndag 16. september 2012

Så sånn går nu dagan

"Det satt to katter på et bord, 
Virre Virre Vitt Bom Bom. 
Den ene på den andre glor,
Virre Virre Vitt Bom Bom.
Så sa den ene; hør min venn,
Virre Virre Virre Virre Vitt Bom Bom
Skal vi ikke klatre ned igjen,
Virre Virre Vitt Bom Bom"






Mye fres i heimen, men fint lite å meddele likevel...
Det blåser og det regner og det er mørke kvelder, stearinlys og innekos! Høstens hovedrett, får i kål, står å godgjør seg på komfyren, engelen sover en blund, og ho mor lar hus være hus, og plasserer seg heller i go'stolen for lading!

*Ha en strålende søndag godt folk*

4 kommentarer:

  1. Skjønn blogg du har, og med stemningsfulle fine bilder. Hit kommer jeg igjen <3

    Måtte uken din bli strålende :)
    Klem

    SvarSlett
  2. He he, så søte kattene er. Huff, ja jammen får man vondt i hendene av å hekle, jeg håper det går over etterhvert. Spennende strikking på gang skjønner jeg. Strikke kan jeg ikke drive på med, da jeg strikker helt skuddsikkert. Jeg er sikkerpå at hvis politiet brukte mitt strikketøy i vestene sine ville de aldri bli truffet av en eneste kule! ;P
    Ha en super mandag. ;)
    "Klemmer"

    SvarSlett
  3. He he, ja jeg har eneretten på skuddsikkert strikketøy, hi hi.
    Nei, nå skal jeg snart ut på tur i høstsola sammen med ei venninne. Været er veldig skiftene nå for tiden, da det sprutregnet i morgen. Håper alt er bra med dere der oppe.
    Ja det er bare å komme på besøk så skal jeg ordne vin i de svarte glassene. ;)
    "Klemmer"

    SvarSlett
  4. Supersøte katter da ;)
    Her har jeg begynnende reisefeber, for på lørdag reiser vi en uke til Korfu.
    Gleder meg!!!
    Foressten en liten give away på gang igjen...

    Klem Karianne

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad for en hilsen! Takk for besøk :)