lørdag 8. september 2012

Spikerkiste

Ja, vi finner fremdeles mye rart rundtomkring, og her for litt siden fant vi en kjempestilig kasse på loftet!
Mannen laget lokk og skrudde på hengsler, og vips, så hadde vi en knalltøff kiste, som både kan brukes som sitteplass og som pynteplass, med superpraktisk lagring oppi :)




Alltid godt med noe "nytt" 

Ellers så blir det snart ny pipe og peis her i heimen... Vi har sett oss ut en klebersteinpeis, som er veldig praktisk og ganske fin. (synes det meste av sorte peiser er stygge) 
Og siden peisen vi har hatt til nå er brun, og stuen altså malt og tilpasset etter det, blir det nok mange forandringer her nå når peisen blir grå!
Bagateller??? NEI, absolutt ikke!!! Det skal bli hvite lister, karmer og dører. Hvite og grå vegger, nye pynteputer og litt annen stasj. Helhet er viktig for ro i sjelen! 

Men nå er det helg! Og jeg skal på storfin middag og Sirkus Elisasen konstert med ALLE annsatte på Amfi Svolvær! :) Det blir berre lekkert!

*God Helg*

1 kommentar:

  1. Karen:
    For det første skrev jeg dette med et glimt i øye. Og trodde folk kunne skjønne det, når man ser på min siste kommentar i innlegget.
    For det andre har et stort rom i kjelleren blitt laget for barna, og Far, som er mye mere glad i spilling/"Gaming", musikk, filmer og tv enn meg. Og jeg vil tro at det ikke er vanlig å få ha et helt eget kinorom til sånt.
    Jeg tok ikke din kommentar ille opp, men følte likevel for å kommentere den.
    Klem, Tine

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad for en hilsen! Takk for besøk :)