søndag 16. februar 2014

"Lillebror" har fått eget rom


«Lillebror» er ikke særlig flink til å sove. Det har han aldri vært. Han vrir og vender på seg, reiser seg i søvne, og våkner hvis fuglene fiser! 
Hver gang vi gikk å la oss, våknet han når vi dro dynen over oss.
Etterhvert hørte vi om fenomentet white noise. Vi var villig til å prøve ALT, og det funket! 
Til en viss grad sov han i lengre perioder og hørte ikke smålydene som forstyrret han. Men, det var jo en fryktelig plagsom lyd for oss da, så vi fikk jo ikke sove uansett! 
Da var det bare å hive seg rundt, tømme gjesterommet, kjøpe maling, og lage barnerom! 




Malte rommet i fargene refleksjon og klassisk blå. Og jeg bare elsker den blåfargen! Så den kommer nok til å dukke opp på flere ting etterhvert.


På den gamle kommoden malte jeg toppplaten og annenhver skuff med klassisk blå. 


Og når man først begynner, da er det jo gjort! Da sitter man på nett å leter etter ting å fylle rommet med, og jammen er det mye fint der ute…
Midt oppi dette ble jeg gjort oppmerksom på lekmer.no Dette er en nettbutikk med alt på ett sted, og her kan man kjøpe både møbler, leker, klær og utstyr.
Kjøper du bilstoler, møbler eller andre store ting som ofte har høye fraktkostnader, gir lekmer.no deg fri frakt på varer over 1000 kr.

Akkurat nå ha de et salg som heter: 50 kupp til 50% og her fant jeg et kjempefint bord med stoler, som jeg lenge har ønsket meg til rommet til «Lille Engelen».





Rommet til «lillebror» er ganske stort, så med tiden ønsker jeg å lage et lite barnebibliotek der inne, og en felles lesekrok for begge barna. Men enn så lenge er jeg bare på leting etter ett par detajer, som gir rommet litt personlighet. Uglefrelst som jeg er, så falt jeg helt for en serie som heter «Pumkin» Denne i kombinasjon med stjerner og nydelige blå og grønnfarger ga et fint bilde på hva jeg ønsker meg for rommet.



*Her bor en liten Prins*




I tillegg fant «Lille Engelen» seg en rosa Britax stol med ugle på som var på salg, så nå er det bare å vente på postmannen! 

1 kommentar:

  1. Så mye fint! Flott den kommoden ble. :)

    Vesla deres fortalte meg noe om en ny-bilstol i dag ja, det blir vel stas!

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad for en hilsen! Takk for besøk :)